לוח גרפי – Wacom Intuos Pro Paper edition Medium PTH660P

במלאי

1,329.00

תיאור מוצר



WACOM


לוח גרפי Intuos Pro Paper edition Medium PTH-660P



אחריות: 12 חודשים ALL In Cell




הסנטדרד המקצועי ללוחות יצירתים
דגמי Intuos Pro החדשים מביאים יכולות חדשות ליצירתיות שלכם. עט ה-Wacom Pro Pen 2 והעיצוב הדק של הלוח מאפשרים ליצור בדיוק ובפרטים ללא תקדים. עבודה עם מהדורת הנייר (Paper Edition) של Intuos Pro מאפשרת לאייר בדיו על הנייר המועדף עליכם באמצעות עט ה- Finetip ולהמיר את האיורים לקבצים דיגיטלים הניתנים לעריכה בתוכנה המועדפת עליכם.עיצוב דק וחלק


דגמי Intuos Pro מגיעים בגדלים של Medium ו-Large. לכל אחד מהם שטח שולחן קומפקטי וקטן יותר בהשוואה לדגמי הדור הקודם. שימוש בחומרים באיכות הגבוהה ביותר כגון אלומיניום מצופה וסיבי זכוכית מאפשר יצירת לוח גרפי חזק במיוחד בעובי של 8 מ״מ בלבד.



 



 



תהליך עבודה טבעי




אמנים ומעצבים מסגלים תהליך עבודה יחודי עבורם. חלק מהיוצרים עובד דיגיטלית בלבד וחלק אחר מעדיף להתחיל את היצירה על נייר. קו ה-Intuos Pro החדש מאפשר את שניהם. במידה ותהליך העבודה שלכם הוא כולו דיגיטלי, בחרו בגרסה הסטנדרטית של הלוח. במידה ואתם מעדיפים ליצור סקיצות ראשונות על נייר ואח״כ לעבור לעיבוד דיגיטלי על המחשב, מהדורת הנייר המהפכנית (Paper Edition) תתאים במדויק לאופי עבודתכם.

Wacom Pro Pen 2




עבודה עם עט ה-Wacom Pro Pen 2 החדש היא כה טבעית שקשה לאמר היכן מסתיימת היד ומתחיל העט. עם רגישות מדויקת ללחץ, אפס השהייה ושליטה טבעית בהטיה, העט יהפוך במהרה לכלי היצירה האהוב עליכם.

תכונות מוד הנייר (Paper Mode) ניתן לביצוע באמצעות אפליקציית Inkspace:
יצוא לפורמט JPG ,PNG ,SVG ,PSD ו-Will, סנכרון ל-PC ו-Mac, שמירה עד 5GB של קבצים לענן Wacom.


הלוח עצמו שומר עד 200 עמודים ללא מגבלה למספר השכבות לכל עמוד.




 



 




Multi-Touch


מחוות zoom, Pan ו-Rotate הנתמכות ברוב היישומים (כולל פוטושופ ואילוסטריטור)




חוות דעת והסבר על המוצר