מקלדות גיימינג Hyperx – All In Cell

כל חובב גיימינג יודע שמלבד הכישרון אשר טמון בכל שחקן גיימינג, יש צורך במעטפת מקצועית אשר תספק עבורו את התנאים הנוחים והאיכותיים ביותר אשר יסייעו לו להתקדם במשחק ולהגיע לשיאים חדשים ובעיקר יסייעו לו להפגין את כישרון המשחק באופן הטוב ביותר. לצורך כך, כל שחקן גיימינג מחזיק באביזרי גיימינג מגוונים וביניהם ניתן למצוא: עכבר, מערכת רמקולים איכותית, אוזניות, כיסא גיימינג מקצועי וכמובן מקלדת גיימינג אשר מותאמת למהלכי המשחק ובאמצעותה ניתן לשחק באופן הנוח והאיכותי ביותר כאשר כל האופציות ואפשרויות המשחק ניתנות ליישום ברמה הגבוהה ביותר באמצעות מקלדת הגיימינג ואם מדברים על רמה גבוהה ביותר, מקלדות גיימינג Hyperx הן המקלדות האיכותיות ביותר אשר מאפשרות ביצועים גבוהים מאוד במהלך המשחק והכי חשוב, מאפשרות נוחות מקסימלית בזמן המשחק תוך הפחתת עומסים על פרקי הידיים.

מאפיינים ייחודיים למקלדות גיימינג Hyperx

חברת Hyperx נחשבת לאחרת מחברות ליצור אביזרי גיימינג הגדולות ביותר בעולם. באמתחתה מגוון רחב מאוד של אביזרי גיימינג ברמה הגבוהה ביותר אשר מבטיחים נוחות משחק מקסימלית ללא כל הפרעות ולטווח ארוך. מקלדות גיימינג Hyperx מספקת נוחות משחק גבוהה ביותר באמצעות לחצנים מכניים איכותיים ביותר אשר מאפשרים לחיצה נוחה ורכה ומספקים זמן תגובה מאוד מהיר אשר מאפשר לבצע פעולות מהירות מאוד במשחק אשר ישפיעו על תוצאותיו לטובה. מקלדות גיימינג Hyperx מיוצרות מחומרי פלדה אשר מספקים קשיחות מעולה למקלדת והגנה מפני נפילות ושברים. מדובר במקלדת מאוד עמידה אשר מספקת ביטחון במהלך המשחק וגם במקרה של נפילה, ניתן להמשיך במשחק ללא כל בעיה. בנוסף, מקלדות Hyperx מאפשרות לשלוט בעוצמות של השמע ומספקות מגוון רחב מאוד של לחצנים ייעודיים למשחקי גיימינג אשר אינם מופיעים במקלדות רגילות וכמו כן, תוכלו למצוא במקלדות יציאות USB רבות אשר מספקות נוחות למשתמש וחיבור של מגוון אביזרים ישירות למקלדת וכמובן איך אפשר בלי מערכת תאורה איכותית אשר מאירה את מקשי המקלדת ומאפשרת לשחק גם בתנאים חשוכים מבלי להעיר את יושבי הבית.

התאמה מלאה לקונסולות משחק

חברת Hyperx מספקת בין שלל מוצריה, גם מקלדות גיימינג אשר מתאימות באופן מלא לא רק למחשב אלא גם לקונסולות משחק אחרות כמו סוני פלייסטיישן או קונסולת אקסבוקס דבר אשר מאפשר וורסטיליות בשימוש במוצר כך שניתן לעבור מקונסולה אחת לשנייה ועדיין להישאר עם אותה המקלדת ובהחלט מדובר בנוחות מקסימלית וגם חיסכון ברכישת אביזרים נוספים לקונסולות שונות.

מקלדת גיימרים
במבצע

מקלדת גיימרים – HyperX Alloy FPS RGB SILVER

 


לצפייה בקטלוג >

מקלדת גיימרים
במבצע

מקלדת גיימרים HyperX Alloy FPS Pro

 


לצפייה בקטלוג >

מקלדת גיימרים
במבצע

קינגסטון Kingston HyperX Alloy Elite RGB


לצפייה בקטלוג >

ימי פעילות: א' – ה' 

שעות פעילות: בין השעות 16:00 – 19:00 

שעות פעילות בתיאום מראש: בתיאום מראש בלבד ניתן להגיע בין השעות 10:00 – 13:00 

טלפון ליצירת קשר: 03-6833-050