למה להעדיף סוני פלייסטיישן על פני אקס בוקס?

כל מי שאוהב לשחק במשחקים שונים יעדיף לעשות זאת על ידי קונסולה כזאת או אחרת. כיום הקונסולות המובילות הן סוני פלייסטיישן 5 ואקס בוקס X, כאשר לכל קונסולה יש את היתרונות שלה. אך מדוע עדיין רוב האנשים מעדיפים לרכוש Sony PlayStation 5? לאורך השנים האפשרות הזאת הייתה האפשרות העדיפה. אנו כאן על מנת לסקור את היתרונות של האפשרות הזאת. כך שגם אתם תוכלו לרכוש את הקונסולה שהכי מתאימה לכם, זאת שהכי תרצו לשחק איתה לאורך זמן.

משחקים ייחודים רק לסוני

תוכלו למצוא כל מיני משחקים שונים שתוכלו לשחק אותם רק בסוני. משחקים כמו ספיידרמן Uncharted, God of War, Ratchet & Clank, The Last of Us ו-Horizion קיימים רק שם. כך שאם יש משחקים מיוחדים שאתם רוצים לשחק בהם סוני פלייסטיישן 5 זוהי הבחירה הנכונה. אם תחליטו לרכוש אקס בוקס X, לא תוכלו לשחק במשחקים האלה. כמובן שתוכלו למצוא משחקים אחרים שעשויים לעניין אתכם לא פחות.

מפרט טכני איכותי

אם נצטרך לבצע השוואה בין המפרט של סוני פלייסטיישן 5 לבין המפרט של אקס בוקס X נראה לא מעט הבדל. במבחן התוצאה הסופי הסוני 5 מקבל יתרון בלא מעט פרמטרים חשובים. בין אם מדובר באיכות השמע או באיכות הטעינה של המשחקים. פרמטרים קטנים שעשויים לעשות את ההבדל מבחינת ההנאה מהמשחק עצמו. אתם תרצו לשחק במהירות ושכל המשחקים יטענו כמה שיותר מהר. כעת יש לכם אפשרות לדאוג כי זה מה שבאמת יקרה.

נוחות הים שם המשחק

כל מי שיצא לו לשחק עד כה בסוני פלייסטיישן 5 וגם באקס בוקס X יכול לספר כי חווית המשחק היא שונה. לרוב האנשים הרבה יותר נוח לשחק עם השלטים ועם כל התוספות השונות של סוני. יש כאלה שמתקשים מאוד להתרגל לאקס בוקס X, ולכן הם מעדיפים לשחק עם סוני כבר מההתחלה. אם גם אתם רגילים לשחק בסוני, יהיה לכם קשה מאוד לשנות הרגלים. מוטב לכם לרכוש סוני פלייסטיישן 5 ולוותר על אקס בוקס X.

אביזרים במבצע

מבחר אביזרים לסוני פלייסטיישן מקטלוג המוצרים 


לצפייה בקטלוג >

משחקים חדשים במבצע

מגוון משחקים במבצע מיוחד


לצפייה בקטלוג >

Sony PlayStation במבצע

איכות ללא פשרות – Sony PlayStation


לצפייה בקטלוג >

למה אנחנו?

ייעוץ מקצועי של מוכרים המתמחים בגיימינג

אתם לא יודעים בדיוק איזה גאדגטים הכי מתאים לכם? אין שום בעיה, כל עוד תבצעו את הרכישה דרך חנות גיימינג – אין לכם סיבה אמיתית לדאוג. בחנות תוכלו למצוא מוכרים מנוסים אשר יסייעו לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים. החנות מעסיקה ברוב המקרים אנשים אשר מגיעים מהתחום, כאלה שתוכלו לסמוך עליהם. פתאום תבינו כי עצה אחת קטנה יכולה לסייע לכם להיות בדרך הנכונה.

ימי פעילות: א' – ה' 

שעות פעילות: בין השעות 16:00 – 19:00 

שעות פעילות בתיאום מראש: בתיאום מראש בלבד ניתן להגיע בין השעות 10:00 – 13:00 

טלפון ליצירת קשר: 03-6833-050