מקלדות גיימינג

אם יצא לכם לחפש לאחרונה מקלדות גיימינג, ככל הנראה ראיתם כי יש היצע רחב מאוד בשוק. לא מספיק לחפש רק מקלדות גיימינג במחירים מעולים, אתם צריכים לוודא כי המקלדת מתאימה לכם. במאמר הבא אנו נסביר לכם בדיוק על אילו פרמטרים אתם לא יכולים לוותר. פרמטרים שונים שיכולים לעשות את ההבדל בין בחירה נכונה לבין בחירה לא נכונה. יש לכם את הכלים לעשות בחירה שתאפשר לכם להיות רגועים. כי לא בכל יום יוצא לכם לרכוש מקלדת גיימינג רגילה או מקלדת גיימינג מכנית.

איך בוחרים מקלדות גיימינג שמתאימה לכם?

מקלדת חוטית או אלחוטית?

זוהי אחת מהשאלות השכיחות ביותר שכל מי שרוצה לבחור מקלדות גיימינג ישאל את עצמו. ברוב המקרים ישנה עדיפות בקרב גיימרים לרכוש מקלדות אלחוטיות. אך כיום ניתן למצוא גם מקלדת גיימינג מכנית או רגילה אלחוטית באיכות מעולה. כך שזה בעיקר עניין של נוחות, יש כאלה שמעדיפים מקלדת אלחוטית ואחרים שרגילים פשוט להשתמש במקלדת חוטית. הכי חושב שהמקלדת תאפשר לכם לשחק במשחק כמו שאתם רוצים, ולהגיע להישגים מעולים ככל האפשר.

המקשים שיש במקלדת

אפילו אם אתם מאלה שלא כותבים יותר מידיי, עדיין המקשים במקלדת הם פרמטר מרכזי. מקלדות גיימינג במחירים מעולים צריכות להיות כאלה המגיעות עם מקשים נוחים. מקשים שתוכלו להקיש עליהם מבלי להרגיש מוזר או לא בנוח. יש הבדל בין מקלדת עם מקשים לא נוחים לבין מקלדת עם מקשים נוחים. מוטב כי אתם תבחרו מראש מקלדת שמתאימה לכם, ולא כזאת שלא נוחה בשום צורה שהיא.

האחריות שמגיעה עם המקלדת

יתרונות במקלדת גיימינג הם רבים ומגוונים, כל מי שמתעסק בגיימינג מבין כי ישנה חובה לרכוש מוצרי גיימינג איכותיים. האיכות תבוא לידיי ביטוי בעיקר על פי סוג האחריות שמגיעה ביחד עם המקלדת. ככל שהמקלדת תהיה יותר איכותית, כך גם האחריות תהיה יותר ארוכה. אם למקלדת מסוימת יש אחריות קצרה, עליכם לדעת כי בשלב מסוים לא יהיה לכם אל מי לפנות על מנת לתקן אותה. מוטב כי תהיו בדרך לעשות את הבחירה הנכונה.

המותגים המובילים

מקלדות Hyperx

מקלדות hyperx

מקלדות hyperx – מגוון רחב של מקלדות. מקלדת מכנית גיימינג ומקלדות לשימוש משרדי. המותג המוביל בעולם! 


לצפייה בקטלוג >

מקלדות Logitech

מקלדת Logitech

מקלדות Logitech – היכנסו ורכשו סט אלחוטי של חברת Logitech. כל הדגמים החדשים רק אצלנו במחיר משתלם!


לצפייה בקטלוג >

מקלדות Razer

מקלדות razer

מקלדות Rzaer – מקלדות המספקות נוחות ותגובה ברמה גבוה כולל לחיצה שקטה על כל המקשים!


לצפייה בקטלוג >

ימי פעילות: א' – ה' 

שעות פעילות: בין השעות 16:00 – 19:00 

שעות פעילות בתיאום מראש: בתיאום מראש בלבד ניתן להגיע בין השעות 10:00 – 13:00 

טלפון ליצירת קשר: 03-6833-050