חנות גיימינג תל אביב

מחפשים שדרוג כלשהו לציוד הגיימינג שלכם? צריכים עכבר חדש או מקלדת חדשה? תנו לנו לספר לכם למה החנות שלנו היא החנות שהכי כדאי לכם לבקר בה,

אם אתם מתעניינים בגיימינג או מחפשים חנות לגאדג'טים בתל אביב..

(אגב, אתם לא חייבים לגור בתל אביב כדי לבוא לבקר אצלנו .)

החנות שלנו נמצאת במיקום מרכזי, מה שהופל את הביקור שלכם לממש נוח  – תוכלו להגיע אליה עם הרכב (חניה לא בעיה) או בתחבורה ציבורית בקלות.

הקמנו אותה במיוחד עבור המכורים והחובבים של כל מה שקשור לגיימינג, גאדג'טים ושאר פלאי הטכנולוגיה. אנחנו בעצמנו די משוגעים על הנושא, תמיד נמצאים עם אצבע על הדופק ולכן תמצאו אצלנו גם את כל הדגמים הישנים והאהובים וגם את הדגמים החדישים והמשודרגים ביותר, גם כאלה שלא מוצאים בשום מקום אחר.

צוות החנות שלנו נבחר אחד אחד – הכי חשוב לנו שכולם כאן יבינו בדיוק על מה אתם מדברים, ויציעו לכם את המוצרים שמתאימים ונכונים לכם – גם ברמת הייעוד וגם ברמת התקציב. ולא רק זה, אלא שאנחנו מקפידים לעדכן וליידע את הצוות שלנו בכל נושא ובכל מוצר חדש שאנחנו מכניסים לחנות – גם בתחום הגיימינג, גם בתחום הגאדג'טים וגם בתחומים אחרים.

למה כדאי לרכוש מוצרי גיימינג רק בחנות המתמחה בציוד מהסוג הזה?

קודם כל בגלל המבחר- רק בחנות גיימינג רצינית תמצאו מבחר גדול, מספק ושווה לכל כיס. דבר נוסף הוא השירות. אתם לא צריכים להסביר את עצמכם כשאתם מקבלים שירות מצוות שמבין בדיוק למה אתם מתכוונים, שולט במונחים המקצועיים ונותן לכם תחושה שאתם בידיים טובות. ההכרות שלנו עם הנושא עשויה גם לתת לכם לעתים נקודת מבט רחבה ולהציג לכם מוצרים מגוונים יותר, שיכולים להתאים לכם, גם אם לא חשבתם עליהם כלל.. בנוסף, צוות מיומן שעובד בכל יום עם עשרות לקוחות בתחום הגיימינג שומע חוויות, תקלות, באגים וגם המלצות ממשתמשים אמיתיים באופן שגרתי ויומיומי. אנחנו יודעים בדיוק מה כולם מחפשים בכל רגע נתון ויש לנו את התשובות והפתרונות. חוץ מזה, אתם יכולים תמיד להיות בטוחים שיש לכם כתובת.

והכי חשוב – אנחנו משתמשים באותם מוצרים גם כשאנחנו משחקים בבית שלנו..

אם אתם חדשים בתחום הגיימינג (וגם אם לא..) אל תשכחו כמה דברים חשובים: סדרו לכם פינה ייעודית למשחק שתכלול גם מקום ישיבה נוח ובריא – מעבר להשקעה בציוד גיימינג מקצועי, הכיסא שלכם צריך להיות בסדר העדיפויות הראשון שלכם, גם סביבה שקטה ונטולת הפרעות, גם מקום שאינו מפריע לשאר יושבי הבית (וכמובן אזניות משתיקות קול), וגם אפשרות לאוורור וצינון הציוד שלכם כמו שצריך.

הנה כמה מהמחלקות הקיימות בחנות שלנו תל אביב:

גאדג'טים ומוצרי אלקטרוניקה – החלטתם להכניס לבית סוף סוף רמקול חכם? או שאולי אתם מחפשים לרכוש אותו כמתנה להורים שלכם? רוצים להתקין מצלמות אבטחה? תאורה חכמה? יש לנו מגוון רחב ביותר. גם מצלמות אקסטרים, אזניות במבחר אדיר, ג'י פי אס.. בואו לבקר אצלנו בגן העדן לכל מי שאוהב לאכול גאדג'טים לארוחת בוקר .

שעונים חכמים – אצלנו יש את המבחר הגדול ביותר של שעונים חכמים. בין אם אתם מחפשים שעוני apple, או גרמין, ובין אם אתם חובבי ספורט, שחיה ופעילות חוץ או רק רוצים לעמוד בדרישות האופנה העכשיות ולענוד את הטרנד האחרון – לנו יש את מה שאתם מחפשים, בטווח מחירים שמתאים כמעט לכל אחד.

טאבלטים – מחפשים לעצמכם טאבלט חדש לצרכי עבודה? או אולי לאחד מהילדים? אצלנו יש מבחר גדול – החל מטאבלטים של apple, דרך xiaomi, אמאזון, סמסונג ועוד. אנחנו מציעים מגוון גדלים ואיכויות בטווח מחירים רחב. בואו לחנות ותקבלו גם ייעוץ והכוונה מקצועית.

קונסולות משחק – מה אתם מעדיפים? פיפה? נינטנדו סוויץ'? פלייסטיישן בלו-ריי? אקס בוקס? בחנות תמצאו את הקונסולות החדישות ביותר מבית נינטנדו וסוני פלייסטיישן, כולל מוצרים נלווים. אנחנו יבואנים רשמיים, נותנים לכם אחריות לשנה לפחות וכמובן יודעים להמליץ על הקונסולה שתתאים לכם ביותר.

מחשבים וציוד היקפי – איך אפשר בלי מחשבים וציוד נלווה לשימוש אישי או משרדי? קפצו אלינו לחנות אם אתם מחפשים להחליף את המקלדות במשרד, לשדרג את המסך בבית, להחליף לעכבר ארגונומי, לרכוש מצלמת רשת או כל מוצר אחר – אצלנו תמצאו את המגוון והמבחר הכי איכותי ומשתלם. אנחנו לא טורחים להחזיק אצלנו מוצרים באיכות ירודה ולא אוהבים לבלבל את הלקוחות שלנו עם מוצרים שסתם יבזבזו להם את הזמן. המוצרים שלנו נבחרים אחד אחד ונבחנים ונבדקים על ידנו באופן אישי.

כל מוצרי הגיימינג והציוד הנלווה – אנחנו חנות גיימינג שלוקחת את כל נושא המשחקים מאוד ברצינות. כדי להשתפר ברמת המשחק שלכם ולעמוד בקצב של המתחרים כמו גם חברי הקבוצה שלכם חשוב שהציוד שבו אתם משתמשים יהיה באיכות גבוהה ולא ישאיר אתכם מאחור (תרתי משמע ). מקלדות מכניות hyperX, לוגיטק, רייזר ועוד, עכבר ארגונומי אלחוטי של מיטב החברות, אזניות, משטח גיימינג לעכבר של hyperx, ועוד מלא הפתעות תמצאו אצלנו.

איך תדעו איזה מקלדת ואיזה ציוד הכי נוחים לכם?

אצלנו בחנות במחלקת הגיימינג ניתן להתנסות במגוון מקלדות ועכברים. אבל בגלל מבחר האפשרויות וההיצע הרחב כל כך, אנחנו תמיד ממליצים לנסות את המקלדות של גיימרים שאתם מכירים – חברים או בני משפחה שלכם, ולהגיע לחנות כבר מוכנים עם מושג כלשהו לגבי סוג הציוד שאתם מעדיפים. אתם גם מוזמנים להתקשר אלינו ולוודא שהמוצר שאתם מחפשים אכן נמצא במלאי, ובמידה והוא לא- נשמח להזמין אותו עבורכם במיוחד.

בקיצור אם אתם גרים בתל אביב וגם אם לא – ואתם מחפשים חנות גיימינג רצינית – אנחנו הכתובת.