גרמין פניקס 6 – All In Cell

האפשרויות של אנשים המבצעים פעילות ספורטיבית שוטפת גדלו מאוד בשנים האחרונות. השילוב של אלמנטים טכנולוגיים בתוך הפעילות זהו דבר ששידרג מאוד את היכולת של אותם ספורטאים למקסם את זמן האימון שלהם ולבצע אימונים מותאמים שעוזרים להם לפתח כושר או לשמור עליו. מבין כל האלמנטים הטכנולוגיים, אין כל ספק שהשעונים החכמים הם האיכותיים ביותר בכל הנוגע לניטור והבנה של הפעילות הגופנית, והיכולת לנתח את הפעילות על מנת לשדרג את האימון. למרבית חברות הטכנולוגיה יש כיום שעונים חכמים, אם כי לא כולם הם שעוני ספורט. בז'אנר שעוני הספורט, שעוני הגרמין הם האיכותיים ביותר.

לספורטאים מקצועיים שחיים בצורה ספורטיבית

שעוני גרמין הם שעונים מתקדמים המתאימים לספורטאים מקצועיים וכאלו שחיים אורח חיים ספורטיבי במטרה לשמור על כושר. יש הרבה מאוד סוגים של שעוני גרמין, כאשר אחד המעניינים שבהם הוא גרמין פניקס 6. גרמין פניקס 6 הוא שעון בקטגוריית מחיר גבוהה שמביא איתו פיצ'רים מתקדמים כמו ניטור אחר קצב הלב, סטטיסטיקות מתקדמות, ספירת צעדים, ומעקב אחר נתונים גם בשינה ובמנוחה. השעון הוא יוקרתי ומרשים, ויש לו מגוון רחב של תת סוגים. בתוכם, גרמין פניקס X6 ספיר הוא שעון מעניין במיוחד שכן הוא שעון ספורט רב תכליתי, בעיצוב יוקרתי ועם עדשת זכוכית יקרה במיוחד. הוא מאפשר להוסיף אלמנטים של מיפוי שטח, תכנון קצב של צעידה חכמה ועוד אלמנטים שהופכים את האימון ליעיל יותר.

GPS מתקדם וצעידה חכמה

שעון נוסף ששווה לשים אליו לב הוא שעון גרמין פניקס 6 ספיר טיטאניום מתקדם. השעון מציע GPS מתקדם מובנה, שמאפשר לכם לשדרג את המיפוי, וכן אלמנטים מתקדמים של מוזיקה לפי ז'אנר, תכנון צעידה חכמה, ניטור קצב לב, הסתנכרנות עם רצועות חזה ועוד. ליין המוצרים הזה של גרמין הוא מהמתקדמים ביותר בשוק הישראלי, והם נפוצים מאוד לא רק בחנויות הספורט, אלא גם בחנויות גאדג'טים במרכז. שעוני גרמין משפרים את האימון שלכם והופכים אתכם לספורטאים טובים וממוקדים יותר, שיודעים מה הם רוצים מעצמם ושאכפת להם מזמן האימון שלהם.

המותגים המובילים שלנו

שעון ספורט גרמין ₪ 2,750

גרמין פניקס 6 ספיר – Fenix 6 Sapphire

 

לקטלוג המלא >

שעון ספורט גרמין ₪3,250

גרמין פניקס 6 ספיר – Fenix 6 Sapphire Titanium

 

לקטלוג המלא >

מגוון מוצרים החל מ-₪ 3,220

גרמין פניקס 6X ספיר -‏ Garmin Fenix 6X Sapphire

 

לקטלוג המלא >

ימי פעילות: א' – ה' 

שעות פעילות: בין השעות 16:00 – 19:00 

שעות פעילות בתיאום מראש: בתיאום מראש בלבד ניתן להגיע בין השעות 10:00 – 13:00 

טלפון ליצירת קשר: 03-6833-050